torsdag den 12. februar 2009

Det blev sent i aftes, inden jeg blev færdig med at oprette min blog, så jeg nåede ikke at få skrevet hvorfor jeg egentlig er her :)


Jeg har en masse idéer, men først og fremmest bliver min blog en dagbog. Det skal være et sted, hvor jeg frit kan komme med mine tanker om dagen der er gået. Ind i mellem vil jeg måske sætte en god madopskrift på, eller en strikkeopskrift........ hvem ved?


Jeg er også meget interesseret i urter og deres helbredende virkning. Det er utroligt hvad naturen kan hjælpe med - så hvorfor bruge alle mulige kemikalier der måske er godt for én ting, men ødelægger så meget andet?


Jeg skal jo også have sat nogle billeder på. Der kommer nok noget fra huset og haven og vores dejlige hund og den frække kat........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar