tirsdag den 19. maj 2009

Og nu til noget helt andet......



Jeg modtog i sidste uge en del stenperler, som jeg ville bruge til at lave nogle armbånd. Det har jeg så brugt det meste af weekenden til :D




De er behagelige at have på, fordi stenene får temperatur efter kroppen, og så synes jeg det er sjovt at kende betydningen af hver sten. Måske er der en grund til at man vælger en bestemt sten........ uanset hvad - jeg synes bare de er smukke.











Dette Armbånd er lavet af grøn tyrkis som fremmer visdom og udviser klogskab i udøvelsen. Bruges ved følelsesmæssige og fysiske problemer. Beskytter ens ejendom og en selv mod uheld. En guide for det ukendte, der hjælper en på vej.


















Armbånd med ametyst som er en meditationssten. Den beskytter mod psykisk overlast. Stimulerer den logiske sans og giver mod til at træffe vigtige beslutninger. En varm og elskelig sten, der også er bestemt og herskende. Giver ædruelighed. Virker mod søvnløshed, som forstærkes sammen med hæmatit.







Armbåndet her er lavet med lavaperler og sort onyx som står for magt. Med sort onyx vil du altid træffe det rigtigt valg, den rigtige beslutning. Bortjager sorg og giver øget selvkontrol.
Jeg har lavet 4 mere, men de er solgt til venner. Jeg lavede dem mest for min egen skyld, men de blev pludselig vældig populære :), så der er også et par bestillinger, der skal laves.
Det var vist alt for denne gang. Hvis du vil vide mere om stenenes betydning, så er denne side super: www.stenguiden.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar