mandag den 16. februar 2009

Valentines og fødselsdag

Så gik weekenden. Lørdag var lidt hektisk - ikke fordi vi fejrer Valentines men min mand har fødselsdag den dag, så det skulle jo fejres. Det var rigtig hyggeligt og rødvin var der nok af. Jeg skulle nok ikke ha taget det sidste glas - det var ikke nødvendigt, men det var sjovt.

Dagen havde været lidt hård i forvejen. Jeg er en del af en delebutik, hvor vi er 4 kreative mennesker der laver brugskunst/tekstil. Det har været en spændende tid, men jeg bliver nødt til at melde fra, da jeg ikke har tid til alt det jeg gerne vil. Der sker så mange spændende ting på arbejdet, så det vil jeg prioritere først. Men hvor var det svært at få sagt til de dejlige mennesker jeg har arbejdet med.

Nu er jeg lettet over, at det ansvar er væk. Jeg vil koncentrere mig lidt mere om det åndelige, hvor jeg begynder hos mig selv og finder ud af hvordan jeg kan styrke mine svage sider, så der kommer mere ligevægt. Jeg tror det bliver spændende og håber det giver resultater

Ingen kommentarer:

Send en kommentar